5 Mac 2013

Praktikal Kereta

Okey . praktikal aku da habis . 3 jam . 1 hari 1 jam . jenuh aku bangun pagi . Malas kay malas . sekarang aku da dapat L . L kereta wei . kau ada . Opps terjakun sekejap . maaf . HAHA . Sekarang aku tengah gian nak bawak kereta . pegi kedai depan pon kalau boleh nak bawak kereta . first praktikal aku da kena bawak kereta , sumpah kelang kabut gila . da lah kereta menual . kalau auto tu okeylah sikit . nak masuk gear lupa tekan clas .  pastu mati-mati kereta nya . fedap lama-lama asik macam tu jek . kecian pakcik yang aja aku tu . banyak terkejut . HAHA sorry . Second day , pratikal dengan abang afiq . best kot dengan dia . dia aja senang paham and dia sporting abis . Lepas tu dia suruh aku bawak kereta viva . semalam bawak kancil arini viva pulak . Tapi naik kereta viva . best kot kereta baru . da lama-lama praktis tiba-2 abang afiq cakap dia nak turun . and then dia suruh aku try bawak sorang-2 boleh tak . masa tu dalam hati takut gila . tapi tape try jugak . nak pandai kan . Dia suruh aku pusing satu track memandu tu . BEST ! ! ! da macam orang pro da . HOHOHO . Third day , belaja parking pulak . okey lah not bad . aku senang nak paham . Sekerang tengah tunggu Lesen L kereta . kak zizah cakap dalam 3 hari siap kot . Da dapat jek nanti aku terus nak sambung 9 Jam , QTI and then amek test JPJ . Lagi cepat lagi bagus .

Tiada ulasan: